Monday, May 18, 2020

Apa itu Waiver medical card?


W. A. I. V. E. R
Dalam Medical Card apa yang anda cari???
Sepanjang satu tahun lebih dalam bidang Takaful pertama kali orang akan tanya saya Caruman Medical Card sebulan berapa??
Orang tak akan tanya apa manfaat yang bakal diperolehi dalam Medical Card ni??
Saya dilatih untuk share apa manfaat yang akan diperolehi. Antara manfaat yang terdapat dalam Medical Card adalah :
Elaun Bermalam ✔️
Pampasan Sakit Kritikal ✔️
Pampasan Hilang Upaya Kekal / Kematian ✔️
Limit Rawatan ✔️
Simpanan ✔️
Waiver ✔️
Ya Waiver, Apa itu Waiver
Waiver ialah pengecualian bayaran sekiranya Pencarum disahkan sakit kritikal @ hilang upaya kekal tapi manfaat yang diperolehi daripada Medical Card berjalan seperti biasa.
Waiver atas Anak
Pengecualian keatas bayaran sekiranya Pencarum (ayah/ibu) disahkan sakit kritikal @ hilang upaya kekal @ kematian sehingga anak berusia 25 tahun.
Sakit tak perlu nak fikir bayar bulan, nak fikir DUIT. Fikiran Tenang😊
Saya dah arwah suami apply untuk anak ketika berusia 30 hari, sekarang caruman anak dah percuma sehingga berusia 25 tahun. Saya dah tak terbeban dengan caruman bulanan.
Murah bersebab, Mahal bersebab.
Ambil tahu apa yang kita bayar bulan-bulan😊
Apa yang saya dapat, saya nak share kalian semua semoga anda semua pun beruntung.
Siti Baizura Khider
Advisera Great Eastern Takaful

No comments: